bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Primavera

Är det vår nu? Grymt väder i alla fall! Jag ska be till vädergudarna att det inte blir någon mer snö i år. När jag flyttat till Louisiana känner jag mig åtminstone på ganska säkert avstånd från snön. Bra dag med bra hålor i skolan, ett kemiprov som också kändes ganska bra. Och nu är jag satans sugen på chokladbollar. Eller mat överhuvudtaget? Lite Coca Cola också. Mmm. Jag älskar mat, och jag vet att kärleken är besvarad. Nu ska jag göra en razzia på kylskåpet, bäst att där finns något gott. Förresten, resten av Sverige! Har ni sportlov nu? Trams isåfall. Eller ja, det gör ju inte mig så mycket egentligen.. Men det är ju kul för er, liksom :) Nu - mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0