bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Our own pretty ways

Långrunda i solnedgången och fredagsmys med familjen. Nöjd chey! Att gå upp och ner för trappan är den enda kraftansträngning jag tänkt göra ikväll. Och nu gjorde American Pie 2 mig sällskap! Imorgon blir det en mysig brunch i stan med vänner och vänners pojkvänner. Sen kommer min "plastsyster", som jag inte är det minsta släkt med, och hälsar på för första gången på 8 år ungefär? Blir nog grymt. Sen ska jag titta på när en kompis spelar rugby. Men tro inte att jag ska sitta ute och frysa - nej, jag kollar via en livestream! Från en hyfsat liten cup i Växjo, hur sjukt är inte det? Men det blir nog grymt!

Söt hund och frusen tjej. Vet inte varför jag envisas med att lägga upp så osmickrande bilder på mig själv? Känns inte något som jag skulle göra. But I just did. Trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0