bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Headlock

Jag har nog aldrig varit såhär öm i hela kroppen, varenda muskel är helt utmattad. Klockan 10 åkte vi
till farmor och farfars gamla mansion, för att möta upp resten av släkten. Där skulle alla grejer delas
mellan barn och barnbarn, trädgården skulle fixas till och en hel container med gamla saker slängdes.
Nu har jag precis kopplat in min skivspelare och lyssnar på Simon & Garfunkel, allt låter lite bättre på
LP! Imorgon bitti har jag historiaprov, som jag inte alls har lust att plugga till... Annars? Livet är bra,
förutom att days unplaced är uppe i 54 nu. Nu ska jag ta ett glas fläderblomssaft och njuta av vädret
och solnedgången. Hoppas att alla haft en riktigt bra helg :) Just det! Om en vecka åker jag till Rom! Ah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0