bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Hard sun




Days unplaced: 47. Gary verkar inte vara så himla bra... Jag börjar verkligen tröttna på väntan nu,
jag vill ha en familj! Jag vill veta vart jag ska starta ett nytt liv någonstans! Det är trots allt nästan
på andra sidan jorden. Och jag hatar att inte veta.

Annars? Söndag. Jag försov mig imorse, och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan åka
och titta på lite handboll! Kommer nog bli grymt. Även om det enda jag kan tänka på just nu är
kinapuffar. Har inte ätit det på ett halvår, och fick världens cravings efter det nu. Så satans gott. Mm!
Nu ska jag nog klä på mig och ta ett glas Coca Cola till frukost. Just det! De ska kanske införa en
läskskatt i USA?! Och nu insåg jag att jag inte riktigt hade någon åsikt om det, haha... Det är ju
ganska bra egentligen! Men det gör ändå lite ont i mitt Coca Cola-hjärta. Nu - handboll, OV!


Kommentarer
Postat av: nils

Min heter också också Gary, vi kanske har samma :?)

Och han verkar faktiskt vara seg, själv har jag väntat 88 dagar :(

2011-03-13 @ 15:47:13
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hur har du fått en sån sida där det står hur många dagar du varit oplacerad och sånt? :)

2011-03-14 @ 14:26:33
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0