bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Caligula

7 mars. I love the sound of that. Idag har skolan varit ganska mycket som vanligt,
förutom att jag kom försent till min första lektion (tack Skånetrafiken!) och att vår
mattelärare glömde bort oss. Direkt efter hade jag utvecklingssamtal, som också
gick ungefär som vanligt. Sen åkte jag och mamma till Center Syd för lite shopping
och en namnsdagsfika! (Ifall ni skulle ha glömt, så är det Camillas dag idag ju!)

Nu måste jag öppna engelskaböckerna och göra klart allt som ska lämnas in imorgon.
Sålänge kan ni ju kika på förra veckans lista från last.fm! Jag hade 198 artister på
listan. Det känns ganska enormt?! Nu - plugg. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Förlååt, visste inte att det var Camilla dagen idag.. Grattis på namnsdagen! :) hehe

2011-03-07 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0