bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Vi drar till Malmö

Hey! Jag kom hem från Malmö för en stund sen. Det var huuur varmt som helst och jag har aldrig förr uppskattat klädbutikernas aircondition så mycket som idag. Efter lite shopping köpte vi thaimat och satte oss i skuggan vid kanalen. Vi besökte The American Store och insåg hur mycket jag kommer gå upp i vikt i USA, innan vi köpte en stor glass och satte oss i solstolarna vid kanalen, och glassen smälte på bara några sekunder. Trevlig dag, trots att jag sov 3 timmar inatt, och imorgon har jag en lång jobbdag att se fram emot. Nu ska jag äta middag, sen förmodligen sova. Så trevlig kväll och godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0