bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Tidvis

Jag såg fram emot min lediga dag, att få sova länge och kunna äta en mysig sen frukost. Vad händer? Min telefon ringer klockan 8, för att jag inte är på personalmötet. Haha, vilket personalmöte?! Så jag fick slänga på mig kläder och åka iväg till det 4 timmar långa personalmötet om ingenting som rör mig, bra start på dagen! Men sen har jag sovit lite, ätit och gått en runda. Och nu är hela dagen borta, haha! Jag har för övrigt bokat tid för intervju på amerikanska ambassaden! Det fanns inte särskilt många tider, så jag fick boka en tid redan på tisdag. De andra datumen var jag antingen i Frankrike eller USA, så det får duga såhär. Jag har bokat nattåg upp och flyg hem, men kommer ha ganska mycket tid att döda i Stockholm. Stockholm är fint, så det ska nog gå bra!

Jag tänkte att det kunde vara kul att veta lite sånt här om USA också, haha. Något får man ju blanda ut de fina bilderna med! Och ni vet vart jag ska bo..? :)


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hahaha ahahah haha New Orleans.. xD

2011-06-22 @ 23:02:59
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=04212515

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0