bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Surrealism

Hey! Jag kom nästan precis hem från jobb, och det gick så jävla bra! Idag kan ha varit min bästa dag någonsin på jobb, haha.. Kanske tur att jag inte sa upp mig igår? Imorgon jobbar jag och Ed 12 timmar igen, och vi kommer nog ha det lika bra som idag. Let's hope so! Man blir så psykiskt trött på jobb, och jag vill bara sova direkt när jag kommer hem.. Det är väl snart dags, ska ändå upp tidigt imorgon igen. Annars har jag pratat lite med min andra värdkusin i USA ikväll! Jag vet inte om killen bara var konstig eller försökte få mig att framstå som en idiot, haha.. Isåfall lyckades han i alla fall, han pratade om någon kille i Sydkorea och jag förstod ingenting.. Men nu ska jag duscha snabbt och sen lägga mig och sova så himla gott. Hoppas ni har en bra lördagkväll och så, och jag lovar att bloggen blir lite roligare nästa vecka. :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0