bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Strawberries

Vilken dålig dag jag haft idag. Jag fick feber inatt, har världens förkylning och en hosta från ett annat universum. Så jag missade skolan idag, och hoppas att det inte gör alldeles för mycket. Nu sitter jag ändå och pluggar, för att skicka in de allra sista arbetena ikväll. Annars? Jag har jobbat en del idag, gjort små buketter inför studenten och så. Sen har jag bara ätit, svettats och lyssnat på så himla mycket bra musik. Timbuktus nya platta släpptes på Spotify innan idag, och fan vad bra den är! Även om jag redan anade det, eftersom att de 4 låtar jag redan hört är helt grymma allihopa. Just nu lyssnar jag på last.fms indieradio och äter jordgubbar, i väntan på att fläskfilén ska bli färdig där ute på grillen. Varför klaga på livet liksom? På tal om bra saker, min värdpappa är så himla grym och körde ut och fotade hela staden åt mig, och la ut på facebook. Åh, jag är så himla nöjd med min placering! Ändå sitter jag varje dag och tänker på hur mycket jag kommer sakna Sverige och alla fina människor här hemma, medans jag är borta. God bless Skype och Facebook, eller? Nu är det i alla fall dags för mat! Jag hoppas att allt är bra med er, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0