bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Solen i ögonen

Jag tänker fan vara glad! Jobb kommer gå bra imorgon, även om det regnar och vi får sitta inne hela dagen. Och efter denna helgen har jag inte särskilt många dagar kvar, och då tar jag sommarlov på riktigt! Nu har jag ätit god mat, hämtat min fina kamera, och ätit hur mycket valnötter och jordgubbar som helst. Allt är ganska bra, förutom att jag börjar fjälla på benen, axlarna och lite överallt. Men det kunde ju varit värre, jag slipper i alla fall jobba med att städa på obduktionsavdelningen :) Haha, taskig chey.. Nu ska jag sova, njuta av att det faktiskt är helg, och imorgon är jag så himla glad och positiv. Let me hear you say: Wayoh! Godnatt, mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0