bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sleeping lessons

Godmorgon! Jag vaknade för bara någon timme sedan, efter att ha skypeat med min värdkusin alldeles för länge igen. Han har lärt sig små grodorna! Och börjat räkna med "Camilla-time", dvs digital klocka istället för am och pm. Skönt att åtminstone känna en av drygt tusen elever på min framtida skola, haha...

Jag vaknade i alla fall vid 2-3 och låg ute och solade och läste en stund, skönt med lite fint väder igen! Efter lite mat och en dusch tog jag tåget mot Helsingborg och tog min allra sista spruta, Hepatit A+B, inför USA. Skönt att ha det gjort! Nu är det inte en enda förberedelse kvar, förutom mentalt. Och några presenter till min värdfamilj. Fast det tar jag en annan dag, nu luktar det grillat (möjligtvis inbillning, haha) och klockan är fläskfilé och matjessill! Mmm, och lite jordgubbar till efterrätt. Det här är sommar för mig. Hoppas ni har det bra, puss!



(weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0