bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sangria

Goddag! Jag vaknade för ungefär 3 timmar sen, haha... Är det sommarlov eller? Jag har ändå hunnit med lite pappersarbete, ta hemska ID-foton hos fotografen och sen vara på banken en stund. Om några minuter tar jag tåget in till Helsingborg, för att ta min sista Hepatit-spruta innan USA. Och imorgon börjar jag jobba 8.30, och jobbar sen i 12 timmar... Skönt! Så mitt sommarlov har precis börjat, men är nästan slut också. Men jag klagar inte, för om precis 50 dagar åker jag till USA! Och detta kommer bli den bästa sommaren någonsin, det vet jag. Nu ska jag hitta ett par hörlurar så att jag överlever tågresan, sen sticker jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0