bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Resten av ditt liv

Hola, ciao, hej! Jag och söt-Johnny tog tåget till Landskrona imorse, och mötte upp klassen på Citadellet där vi skulle mysa i några timmar. Vi spelade kubb i det sköna vädret och Johnny var i centrum hela tiden, ganska nöjd hund! Vi tog buss och tåg hem också, och jag har nog aldrig pratat med så många främlingar som idag. Alla ska säga eller fråga något om Johnny, eller varför inte smygfota? Haha, så stor är han väl inte?! Han har varit helt slut sen vi kom hem, och jag har jobbat i butiken ett tag och sen gjort som honom och sovit. Nu är hela min familj iväg, mamma och pappa på konsert och Krille på studentveckan. Jag ska plugga klart psykologin och skicka in det, och imorgon är min sista dag med världens finaste klass. Jag är världens mes, men det blir nog ganska jobbigt att säga hejdå.. I alla fall, vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

antar att detta var sista inlägget för ikväll, godnatt! (:

2011-06-09 @ 01:25:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0