bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

No time for us

Hey! Jag kom precis hem från Lund, där jag varit och fixat ett nytt personbevis (på engelska den här gången, en fördel kanske) och sen ett Forex Global Cash visakort! Vid 23-tiden ikväll går mitt tåg mot Stockholm, och sen är det dags för visumintervjun imorgon bitti. Och allt det här känns så overkligt.. Jag minns förra året när jag läste andra bloggar, som skrev om visumansökningar och allt sånt där. Nu är det min tur, och jag undrar när jag riktigt kommer greppa det. På flygplatsen? Förhoppningsvis inte en panikattack på planet mot New York bara, haha... Men nu håller jag på att dubbel- och trippelkolla så att jag har alla papper och blanketter till ambassaden. Undrar om jag ens hittar dit, haha! Nu ska jag nog fixa kameran, fotona och packa väskan. Jag undrar om jag kommer kunna sova inatt..? Jag har en plats i en 6-bäddskupé, man kan ju undra vilka de övriga 5 personerna är. Vi får väl se, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0