bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

No pun intended

Skönt! Jag är nästan helt färdig med visumansökan, som varit ett helvete att fylla i. Jag tog egna ID-bilder här hemma, som blev godkända och väntar nu bara på ett litet svar från Explorius. Imorgon tar ju Krille studenten, och det är lite kaos här hemma med alla förberedelser. Jag har en slags fristad i mitt rum, och har faktiskt tagit lite tid åt att bara finnas. Tonvis med jordgubbar och valnötter, och riktigt bra musik. Jag är nöjd! Allt bra med er också? I hope so! Nu ska jag snart sova, och imorgon blir nog en fin dag!

Förresten, hur amerikanska är inte dessa frågorna i visumansökan? Det som är mest spännande är ju att man kan kryssa i "yes", sålänge man kan förklara sig. Eller? Haha, det är nog bäst att inte ens skämta om sånt här, om man vill bli insläppt i landet. Jag är orolig för hur jag ska klara mig på ambassaden, när de frågar "Are you a terrorist?", dödsseriöst. "Aa.. fast ne".


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej! Jag har fått min placering i Idaho nu :D Så om du vill får du gärna lägga till det i länken! Kram :)

2011-06-10 @ 15:49:38
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0