bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Napoleon Dynamite

Hej! Jag har haft en riktigt skön kväll, och inte gjort någonting förutom att äta och mysa lite med hunden. Igår jobbade jag 12 timmar, jag har väl inte riktigt återhämtat mig från det. Dessutom ringde min lärare mitt under dagen och sa att jag var tvungen att komma in idag och skriva ett slutprov. Kul! Jag jobbade dessutom förmiddag idag, så jag blev tvungen att plugga till provet hela natten. Gissa hur pigg jag är nu? Men dagen på jobb gick snabbt, vi åkte till Landskrona och lekte med Linas hundvalp och bakade rabarberpaj. Sen blev jag avsläppt på skolan, skrev prov, åkte och fixade personbevis på Skatteverket och tog tåget hem till en jättegod middag. Och imorgon och på fredag är jag ledig från jobb, så himla skönt! Nu är det jordgubbar och grädde till efterrätt, till resten av Napoleon Dynamite. Puss! :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Vill ha fler pinsamheter att avslöja: finns inga gränser när de gäller frågor

Nu är det dags för 100 % ärlighet! Redan erkänt: oskuld, ovana .. m.m! :)



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-16 @ 16:06:36
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0