bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Hard work

Åh, vilken jävla vecka! Jag skulle jobba 4 dagar den här veckan, men istället blev det plötsligt 6 dagar. Knappt 60 timmar på en vecka är väl okej? Min lediga dag idag blev ju lite förstörd med 4 timmar på jobb imorse, och min lediga fredag försvann när chefen ringde mig innan idag. Jag har i alla fall kvällen ledig imorgon, sen har jag 24 timmars jobb i helgen att se fram emot! "Lagom". Mest av allt vill jag hoppa ner i en lagom varm pool, ligga på stranden eller ha tid att faktiskt umgås med vänner. Men äh, efter denna veckan har jag inte så mycket jobb kvar! Och det gäller att komma ihåg att jag faktiskt har ett bra jobb och får ganska bra lön. Jag är ganska nöjd ändå! :) Nu ska jag väl snart sova, så att jag kommer iväg till jobb imorgon bitti. Godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0