bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Genom eld

Herregud, vilket väder vi haft idag? Vaknade så oerhört sliten, helt utan röst, och stack till Landskrona för att skriva färdigt ett arbete som ska redovisas imorgon i skolan. Bara 28 grader ute, då är det ju hyfsat skönt att sitta inne i en lägenhet och plugga, eller? Annars har jag råkat åka olagligt på tåget, myst lite här hemma med grillat och jordgubbar med grädde. Det är svårt att förklara hur underbart allt känns, särskilt mat, efter en veckas camping! Bara det faktum att jag har kylskåp, dusch, dator, säng, el och ett tak över huvudet känns helt grymt. Fast siesta hade gärna fått fortsätta lite till, för jag är ganska otaggad på skolan och några prov och en redovisning imorgon. Men på torsdag är helvetet över och jag tar långledigt! Nu ska jag titta på något värdelöst program på TV, äta lite jordgubbar och Marabou. Life is good! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0