bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Fiesta

Hey! Världens mest slitna tjej är hemma igen efter en helt grym vecka i Hässleholm! Jag har dansat tills fötterna blödde på Slagsmålsklubben, skrikit så att rösten försvunnit helt till Håkan Hellström, nästan blivit nertrampad på The Kooks och bara njutit av livet till Henrik Berggren. Jag har haft det så himla bra, det är bara lite synd att jag inte har en enda bild från festivalen. Men det fixade rockfoto, så ni får några fina bilder ändå! Annars har jag aldrig varit såhär smutsig och sliten, efter 4 nätter i tält med 3 grymma (fast jävligt festivaläckliga) killar. Jag har blåsor överallt på fötterna, inte någon röst alls kvar, blåmärken över hela kroppen och så himla många fina och ofina minnen. Fan vilken bra start på sommaren! Life is good.

Håkan, Daniel Adams-Ray, som nog är två av världens finaste människor, och grymma Wolfmother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0