bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Afterwork

Hey! Trött tjej äter lite jordgubbar, och åh vad skönt att denna veckan är över. Bara två dagars jobb nästa vecka! Och imorgon tar jag tåget upp till Stockholm, helt ensam. Jag tror att det kan bli grymt faktiskt, om jag bara löser en sak.. Man får inte ha med mobil eller kamera in på ambassaden, och det måste jag ju ha med. Stockholm ska ju fotas, och jag kan inte flyga och allt möjligt utan att ha en mobil. Vi får se! Men nu går jag strax och lägger mig, vi hörs imorgon! Godnatt, puss :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

milla, dom tar hand om mobilen nar du gar igenom sakerhtskontrollen, sen gar du igenom dar nar du gar ut igen sa far du den da, don't worry :)

2011-06-20 @ 03:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0