bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Summer's almost gone

Jag tycker att det är en ganska tidig höst i år... Och tråkigt att min sista vecka i Sverige (!!!) ska vara grå och regnig. Har massor av människor att säga hejdå till, en helsingborgsfestival att gå på torsdag, fredag, lördag och en släkt som hälsar på och säger hejdå på söndag. Och på tisdag står jag förmodligen och gråter på Kastrup. Det här är helt sinnessjukt, vart har tiden tagit vägen? Det känns som igår då jag knappt kunde andas av nervositet i bilen påväg till intervju med Explorius, men det var faktiskt ganska precis ett år sedan. Om ett år sitter jag förmodligen här hemma igen och frågar mig själv precis samma sak, när USA bara känns som en dröm och allt är förbi. Men i väntan på bättre tider ska jag minnas min fina sommar, och lyssna på grym musik. You make it work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0