bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Över gränsen

Jag är tillbaka! Ni kan andas ut. De senaste dagarna har inneburit massor av trevliga stunder och fina minnen, men alldeles för lite sömn. Och ikväll slutade min kamera fungera när jag skulle lägga in bilderna från Frankrike, lite mysigt såhär på kvällskvisten. Men nu är bilderna i säkert förvar och jag kan äntligen gå och lägga mig, för imorgon ska jag iväg och träffa några utav mina allra finaste vänner i stan. Och någon gång under dagen ska jag försöka lägga upp lite bilder från Frankrike också! Så att ni har något att se fram emot liksom. Natti!


Båttur till les Calanques, med turkost vatten och klippor av kalksten.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg!

2011-07-21 @ 23:39:19
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0