bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Mykonos

Hej! Jobbade 5 ½ timme tillsammans med min storebror idag, och 5 ½ timme utan. Ganska lång dag! Kom hem för en stund sen, till massvis av räkor och annat gott. Sitter just nu och bara finns, ska väl förbereda mig inför morgondagens 11 timmar på jobb snart. Jobbar fredag med, så det blir ganska tufft. Tur att jag har ett bra jobb och fina människor att arbeta med, och runt omkring.

I förrgår när jag var ute och joggade, så insåg jag för första gången att jag verkligen ska åka till USA. Det har liksom inte riktigt sjunkit in, förrän precis då när jag sprang och tittade på den fina solnedgången. Luften tog liksom slut, och jag var tvungen att sätta mig på huk. Kunde inte andas eller tänka, men samtidigt kändes det skönt. För mig blir det ofta så, när något stort händer, att alla känslor blir för mycket - så att jag inte känner någonting alls. Så det är skönt när allting hinner ikapp en... Men nu måste jag gå och lägga mig, så att jag hinner läsa i Shantaram och tänka lite. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Victoria, utbytesstudent i Florida, USA

Älskar låten Mykonos! :)))

2011-07-07 @ 00:53:28
URL: http://vickanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0