bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Houston, we have a problem

Hej! Hoppas att ni förstår om det blir lite dåligt med blogginlägg när jag jobbar 11 timmar om dagen :) Idag hann jag i alla fall öppna min e-post på jobb, och såg att jag hade fått ett mail från Explorius - med mina flygbiljetter!!! Satt och pusslade och blev helt plötsligt överlycklig och lite panikslagen. Kunde inte öppna förrän nu, men såg att det verkar ganska omöjligt för mig att komma fram... Jag är framme i Houston 1:23, nästa plan går 2:15. Så jag har väl ungefär 20 minuter på mig att gå av planet, springa till en annan terminal, gå igenom säkerhetskontroll och boarda nästa plan. Hoppas att de håller boardingen öppen lite längre för mig! Annars får jag väl chilla i Texas i några dagar, också lugnt!

Och nu är det way past my bedtime, jag borde sovit för en timme sedan... Men imorgon är min sista dag på jobb, med myslunch på en restaurang i närheten. Nöjd, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0