bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

France

Godmorgon! Eller, jag har faktiskt inte somnat än. Om ungefär en halvtimme åker vi mot Danmark, för att flyga till Belgien och vidare mot Frankrike. Och jag har inte börjat packa än, hehe... Jag har blivit riktigt förkyld också, så trots att det är över 30 grader varmt i Frankrike så har jag mest lust att packa ner stickade tröjor och mjukisbyxor. Och nu har jag nog lite bråttom också!

Jag gjorde om headern förresten! Den är kanske bara tillfällig, men jag var så himla trött på den förra, dystra. Nu måste jag nog dyka ner i resväskan igen. Jag vet att ni lever för att läsa min blogg, men jag hoppas att ni kan överleva även om det inte blir några inlägg från Frankrike. Au revoir!



Provence, Frankrike, våren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0