bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Fel del av gården

Godkväll! Min hjärna är ett stort vakuum just nu, allting står liksom helt still. Det är så mycket jag borde göra (jag har trots allt bara fyra dagar kvar!) innan jag åker, men det blir aldrig av. Jag har i alla fall fyllt min iPhone med svensk musik och tänkt på allt som är fint med Sverige! Och USA, lite grann.

Imorgon ska jag förresten in och fika i stan och säga hejdå till 4 av mina finaste vänner, det blir nog ganska tungt. Men sen ska jag till Danmark och lagligt dricka min sista cider eller två innan USA, med min bästa vän, och bara ha det trevligt. Helsingör blir till Helsingborg och Helsingborgsfestivalen, och jag hoppas bara på lite fint väder. Då är jag helt nöjd med livet! Själv? Nu ska jag ut och jogga i mörkret, puss! 


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Hej Camilla! Lust att länka? :) Trodde förresten på Elliot när han skrev att din blogg var camillasblogg.dk haha

2011-07-29 @ 17:13:57
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0