bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

There is

En av de jobbiga sakerna med att åka härifrån till hösten, är att lämna världens bästa klass. Att inte få vara med på balen, studenten, alla helt vanliga lektioner och tunga morgonar. Att min klass inte finns kvar när jag kommer hem. Det är något av det allra jobbigaste faktiskt. För vi är så himla bra tillsammans. Fast jag antar att det blir en chans att få lära känna nya människor under mitt sista gymnasieår. Sen det faktum att alla bryr sig så pass mycket så att jag får följa med på studentfesterna, i form av ett kort i en plånbok, och på studentflaket, om jag har kommit hem från USA - det gör det hela lite lättare. Fan vad bra ni är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0