bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

SLEP-Test

Jag började min fredagmorgon med ölprovning, följt av ett besök hos doktorn, för att sedan inte bli insläppt på en lektion där vi tydligen skrev prov. Någon släppte en stinkbomb på skolan strax efter lunch, det kanske var deras sätt att fira att det är fredag? Inte så uppskattat, men det var en fin tanke! Eller? Efter några lektioner blev jag hämtad av mamma, och vi åkte ner till stan lite snabbt. Hela eftermiddagen har jag tittat på EM i konståkning, och hela kvällen har jag tittat på handboll. Hur gick det nu för Sverige? Det gick bra för Danmark i alla fall! Nöjd dansk.

Jag tänkte berätta vad det var för prov jag skrev i Eslöv också, om någon skulle tycka att det var intressant! Min blogg hamnar snart på utbytesstudent.se, så det kan nog vara bra om jag delar med mig av alla förberedelser inför USA :) Alltså, jag tog tåget till Lund, där jag mötte upp Anna, och hoppade på nästa tåg mot Eslöv. Väl framme var vi helt vilse, och sena. Vi ringde Jon, frågade om vägen och tittade på kartor. Aldrig förr har Eslöv verkat så stort. Till slut hittade vi, och kom in andfådda i en lokal med ungefär 10 andra Explorius:are och en oerhört spänd stämning. Så pass spänt att jag inte ens vågade gå fram och ta fika. Ja. Extremt. Provet bestod i alla fall av hör- och läsförståelse. Provet var hur lätt som helst, och jag och Anna var först därifrån. SLEP-test - check!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Camilla! Jag tror att vi gjorde testet tillsammans i Eslöv, jag var en av alla de nervösa och spända ;) Tänkte också höra om du vill länka bloggarna? Ha det fint!

2011-02-14 @ 20:50:15
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, jag är lite smått efter, såg att du har länkat mig, Jag länkar dig på min blogg på en gång! Sorry! Hur tycker du annars att allt går med utbytesförberedelserna?

2011-02-14 @ 20:52:50
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0