bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Roma

Ciao ragazzi! Fick precis ett mail från min italienskalärare, där det stod att vi ska åka till Italien om bara några veckor! 5-6 dagar i Rom, mitt under terminen är ju aldrig helt fel? Och på tal om något helt annat, så är jag helt lost i stipendiedjungeln. Får lägga undan några timmar åt att läsa igenom hela Stora Fondboken, på ganska många hundra sidor... Eller? Allt jag vet är att jag har 3 prov denna veckan, och en hel del viktigt nästa vecka. För att inte nämna VM i handboll :) Så, bouna notte!

Kommentarer
Postat av: Sp09So

vi håller tummarna!!! hoppas uppsatsen går bra! Vänliga hälsningar, din klass, Sp09So, :)

2011-01-20 @ 11:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0