bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Plura

I julklapp fick jag en biljett till en Eldkvarnkonsert av mamma. Idag, samtidigt som VM-finalen, var konserten. Jag satt allra längst fram, 3 meter ifrån Plura. Jag har aldrig riktigt lyssnat på Eldkvarn, men efter ikväll är jag kär i Plura. Jag var helt amazed, och det syntes nog. Plura tittade på mig, och efter det tittade han knappt på någon annan. Det var vackert. Det var en fin timme av kärlekssånger. När de kom in och skulle spela en extralåt, sa Plura: Vi ska spela låten "Jag är det hjärta". Sen vände han sig mot mig, och sa: För här inne ikväll, här finns det mycket hjärta. Så jag är himla glad just nu. Lite kär i en 60-årig man. Fin kväll!




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej!

Hur har du fått dit den last.fm grejen på din meny? :)

2011-01-31 @ 19:57:18
Postat av: Camilla

Här finns några olika modeller: http://www.lastfm.se/tools/charts , sen lägger du helt enkelt in koden i din kodmall, som med alla andra widgets :) googla typ "widgets blogg.se" om du inte vet hur man gör!

2011-01-31 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0