bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

If you do what you always did, you will get what you always got.

Helt plötsligt var jag ett år äldre. Det känns bra, 17 är en bra siffra! Jag har firat med släkt á la 30 personer, och fått inte helt vacker sång framförd av klassen i skolan idag. Nästa födelsedag, den viktigaste av de alla, firar jag i USA, långt bort från allt vad jag är van vid. Inte helt kul att 18 inte är särskilt viktigt där borta, men det löser jag genom att fira min födelsedag en gång till, halvåret senare! Nöjd chey.

Och idag fick jag veta att en vän, gammal lagkamrat, också ska till USA till sommaren. Med vem? Jo, Explorius! Kändes ju helt sjukt att ingen av oss hade en aning om detta. Skönt om vi får samma avresedatum! Kanske blir grannar? Lite hemstad i stora landet, hade varit hyfsat nice ju! Vi får väl se hur det blir helt enkelt :) Godnatt, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0