bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Arizona dreams

Det känns ganska sjukt, det här med skottdramat i Arizona där 6 personer dog. Jag vet inte varför egentligen, men det känns riktigt obehagligt. Allt med USA känns faktiskt lite skrämmande just nu. Att jag i stort sett bara fick USD i födelsedagspresent känns däremot ganska bra! En massa småsaker faller på plats, så himla skönt. Nu ska jag bara söka några stipendier, annars är det nog ingenting som ska göras de närmsta veckorna - när det gäller USA. Med tanke på att skolan börjar om 9 timmar, så är det nog tur. Jag kommer ha så oerhört mycket att göra! Skönt att allt plugg känns lite lättare när man har något att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0