bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

XX

Satan vilken tråkig dag! Jag har pluggat, och haft fredagsmys med min familj. Känns inte helt hundra? Jag har ont i hela kroppen också. Inatt kände jag ett enormt behov av att springa lite. Prick midnatt. Ganska kallt. Jag visste att jag skulle ångra mig fem minuter senare, men var dum nog att gå ut ändå. Nu har jag ont i alla gamla skador och minns varför jag slutade spela handboll i höstas. Så det är min ursäkt för att inte ha något bättre för mig ikväll. Men det känns inte som att jag är den enda som inte har något vettigt för mig ikväll, så då känns det ju lite bättre! Ganska mycket faktiskt. Och jag har en hembakt cheesecake i frysen. Livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0