bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

The Very Best

Prov på samhällsekonomi 08.00 imorgon bitti. Hur kul? Jag kan nada! Niente. Nic. Ingenting. Dessutom är det en ceremoni i en hel timme på eftermiddagen, där vinnaren av Odd Fellow-stipendiet presenteras! Hur nervös som helst, trots att jag är ganska säker på att jag inte vinner. Men det hade ju inte varit helt fel att vinna, 2 veckor i USA och Kanada är förstapriset. Och ett tal inför 200 personer, uh-oh.   

Nu ska The Very Best få hjälpa mig med ekonomin, hoppas det hjälper!

Update: Iron & Wine live i Brüssel här: http://www.abconcerts.be/nl/abtv/p/detail/iron-and-wine! Så bra gick det med det pluggandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0