bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sunday Bloody Sunday

Jag är en zombie. Somnade efter 6 imorse, ganska sjukt. Vaknade av att mina föräldrar hetsade till Skid-VM, och sprang ner för att se en grym Hellner komma 5a. Tog på mig lite väl tunna kläder, och åkte ut till ett naturreservat i närheten med hunden, mamma och pappa. Jag tyckte det var stört kallt, min hund tyckte det var hur skönt som helst. Två timmar (!) och lite varm choklad senare, åkte vi hem igen - och nu måste jag börja plugga. Har en samhällsanalys kvar, och jag har inte ens börjat plugga till matteprovet vi har imorgon. Nu går jag in i study mode, kommer tillbaks till verkligheten ganska sent ikväll antar jag.

Ganska dåliga bilder, men finhunden är bra söt ändå!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh, jag ska också till USA som utbytesstudent 11/12, länka? :D btw, vilken organisation åker du med? :)

2011-02-27 @ 18:18:37
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0