bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sangria!

Jag åkte till skolan halv 8 imorse. Jag kom hem nyss. 14-timmars skoldagar är väl inte det bästa jag varit med om! I ungefär 9 timmar satt jag bara och skrev, redigerade, klippte och klistrade. Magiskt stolt över mig själv! Det bästa var att av 4 personer i gruppen, så var vi 2 stycken idag. Kul! Men vi var grymma och vår monter blev faktiskt riktigt bra. Vi åt tacos med resten av lärarna och elevambassadörerna innan det var dags för öppet hus. Med alkoholfri sangria, hembakade kakor och grym spansk musik, så tog Spanien över all uppmärksamhet! Trots att det kan vara ett av världens tråkigaste länder. Sangrian tog slut direkt, och det var inte många kakor kvar när dörrarna stängde vid 20-tiden. Det var kanske ... 15-20 9or där och tittade på skolan? Ganska komiskt, då vi var minst 5 gånger så många lärare och elever :) Men vi har helt grymma lärare och elever på vår skola, så de flesta hade nog en rolig kväll och jag är hur nöjd som helst!

Nu taggar jag om inför min intervju med 5 FN-gubbar, som är på torsdag. Jag. Dör. Inombords. En dusch och lite bra musik - sen ska jag sova. Länge. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0