bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Long nights

Åh vad det är skönt att sova. Jag har sovit 20 timmar, det senaste dygnet. Ganska sjukt, men himla skönt. Annars? Det är hur kallt som helst, snön har börjat lägga sig på marken igen. Jag tror att det är därför jag liksom går i ide. Det finns ju inget bättre på vintern än att sova?

Och jag hatar människor med god framförhållning. Själv tänkte jag spara allt plugg som ska vara färdigt tills Måndag, till Söndag kväll. Som vanligt alltså. Men hela klassen verkar redan vara klar med allt?! Så nu måste jag också börja, för jag kan ju inte vara sämre än dem. Resten av lovet lär jag alltså plugga, wooh!

... fast jag tänker mysa med min sötkatt och lyssna på grym musik en liten stund till. 5 minuter, kanske 10. En kvart. 


Kommentarer
Postat av: nils

Måste säga att jag gillar din spotify-lista :) den känns väligt indie, mycket bra musik som jag aldrig hört, några av låtarna känns dock lite abstrakta ;) men i allmänhet så var den riktigt bra! (y)

2011-02-23 @ 16:24:43
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0