bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

I'd rather dance with you

Sovmorgon, frukt-frukost och sol. Life's good!

Jag blir lite exalterad varje gång jag får ett mail eller brev från Explorius, även om det så är en räkning. Allt känns så mycket närmre och verkligare då. Igår fick jag ett mail till, om vårens informationsmöte. Så Exploriusare, vilka mer än jag ska gå på informationsmötet i Malmö, i maj? :) Det känns som att det lär bli en hel del, eftersom att det bara är möten i 3 olika städer. Det är sjukt vad tiden går snabbt, snart sitter jag på planet mot New York? Aahhh. Familj. Nu.

Och jag har laddat ner en "retrokamera-app" till min iPhone, lite retroeffekter passar ju grymt bra på den annars usla kameran. Den heter Instagram, om någon är intresserad. Jag tycker om den, och den var gratis - Nöjd chey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0