bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Hello Sunshine

Varje gång jag börjar känna mig tveksam till att bo i Louisiana, så går jag in och jämför vädret mellan Louisiana och Skåne. Helt ok! Den svenska vintern är nog en av de få saker jag inte kommer sakna när jag är i USA. Jag har förresten börjat tröttna på att titta på min profil, för att se att jag inte fått någon värdfamilj. Vill ingen ha mig, eller vad är grejen med det? Det känns ganska konstigt, eftersom att jag är garanterad en plats i Louisiana. Varför är jag garanterad mitt 3:e val, om de ändå inte hittat någon familj? Hets, jag vill slåss lite grann! Men mest av allt vill jag ha en grym värdfamilj. Days unplaced: 29. Ouch. Förstår inte riktigt varför det ens står på profilen, haha.

Men, nu ska jag äta scones och fortsätta umgås med datorn, TVn och iPhonen. Trevlig kväll!

Skåne vs. Louisiana.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Får säga att du också har bra musiksmak. Gött att du gilla den! :)

2011-02-23 @ 21:24:16
URL: http://fraddeusa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Får väl säga att du också har bra musiksmak, gött att du gillade den! :)

2011-02-23 @ 21:35:07
URL: http://fraddeusa.blogg.se/
Postat av: ellen

ellerhur, börjar också bli riktigt less på att vänta. Dock så verkar det ju inte som att det är särskilt många som fått familj. "days unplaced 51".... hahah

2011-02-26 @ 22:56:13
URL: http://ellleneklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0