bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Gary

Åh, jag vill ha en värdfamilj nu! Har till och med lagt in min profil i mina favoriter, så ofta som jag är inne och tittar på den. Och jag börjar undra hur nöjd jag egentligen är med Louisiana? Jag var helt inställd på Arizona, så jag är nog mest förvånad. Men, världens bästa familj finns kanske i Louisiana? Det blir nog grymt, oavsett! (I Louisiana är det dessutom 20°c idag, ändå helt ok!)

Och jag har en fråga, angående min profil! Är det någon som vet vem Gary är? Tycker det är ganska roligt att hans namn är det viktigaste på hela profilen, är han ansvarig för mig kanske? Hoppas Gary är grym isåfall!

Sen uppskattar jag min beskrivning också, är jag verkligen så bra?! Prestationsångest. Men det är en sak som jag verkligen inte förstår med min profil - Interests: Hiking/backpacking. Va? Har jag verkligen valt det där? Jag har aldrig ens hikeat eller backpackat?! Haha, trevligt att det är som #2 också, så att det verkar vara jätteviktigt för mig. Och ice skating, i Louisiana.. kul!


Kommentarer
Postat av: nils

Jaha så det är garanterat att du ska till Louisiana men du har inte klart med någon värdfamilj? :) För övrigt så tycker jag Louisiana verkar som en as skön stat, läste i nåt gammalt forum om någon som varit där och haft det as bra! :)

2011-02-16 @ 19:43:30
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: ellen

ja, funderade också på det. står Diana asstort över min profil...

2011-02-17 @ 12:58:10
URL: http://ellleneklof.blogg.se/
Postat av: ellen

visst! antar att vi byter länkar? :)

2011-02-17 @ 18:03:19
URL: http://ellleneklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0