bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Gap

Jag och mamma bokade precis en resa till Nice, Frankrike. I mitten av Juli åker hela familjen dit, för att spendera en vecka i skönt väder, fina omgivningar och med grymma fransmän! Blir skönt att kunna umgås hela familjen så, precis innan jag ska till USA. Jag längtar förresten tills jag får avresedatumet, så att jag kan börja planera resten av sommaren lite! Är det någon som vet när man får dem? :)

Hela kvällen har vi suttit med släkten och ätit hur gott som helst, medans min storebror har legat på rummet med maginfluensa. Nu har den nått mig med, tror jag. Kul med lov! Särskilt att det kommer hit killar från hela landet imorgon, som ska bo här i en vecka. Folk från Norrland, Stockholm och såklart överallt från Skåne. Hur kul? De ska spela WoW, dricka energidryck och vårt hus kommer lukta killsvett dygnet runt. Mh-mm!




Provence, Frankrike.


Kommentarer
Postat av: nils

haha är det dej dom ska spela wow med eller? ;)

2011-02-21 @ 00:21:57
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0