bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Float on

Måndag, efter 5 timmars sömn. Jag hade bara 4 lektioner i skolan idag, skönt! Lämnade in arbeten och skrev ett otroligt dåligt matteprov. Har suttit i myskläder hela kvällen och tittat på TV, är så jävulskt trött att jag nästan somnade i uterummet med hunden för någon timme sen. Jag orkar inte med mer vinterväder nu, man orkar ju inte göra någonting.

Det är tur att jag ska till Rom nu i slutet av Mars, kommer bli så himla skönt med lite värme. Och grymt god mat! Nu är det Top Model, puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha samma här :P jag försöker få min pappa att köpa en digitalkamera till mig men han är inte så på eftersom att jag har en Nikon d90 :(

2011-03-01 @ 19:06:04
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha såg nyss att jag kommenterade i fel inlägg :P smart tjej.... :P

2011-03-01 @ 22:03:19
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0