bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Everyday is like Sunday

Jag gav mig själv sovmorgon imorse, och hade bara 2 lektioner idag. Därför har jag fredagsmys med mina skolböcker, inte helt nöjd. Slutprov på ind.valet, samhällsekonomiprov och ett arbete som ska lämnas in nästa vecka. Och jag har inte börjat, som vanligt. Och hela skolan ska tydligen på en ceremoni där jag, och de andra 4 finalisterna till Odd Fellow-stipendiet, ska upp på scenen för att få veta vem som vunnit. Det blir ju sjukt tråkigt att stå där och se dum ut om man inte vunnit, haha..

Men nu ska jag mysa lite mer med Khaled Hosseini och Flyga drake. Trevlig helg!

(weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0