bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

540

540 ord! Om Spaniens historia. Spaniens historia är så tråkig att jag tittade på backhoppning, iställer för att skriva om självständighetskriget. I nästan 2 timmar. Och backhoppning kan vara den tråkigaste sporten som finns? Det säger en del om Spaniens historia! Annars? Jag har gjort sangria, tittat på melodifestivalen och ätit cheesecake också. Inget nytt alls på utbytesfronten, ganska skönt. Men jag måste börja söka stipendier snart. Är det någon som vet några speciella stipendier man kan söka, som utbytesstudent? Jag har bara hittat 2-3 stycken som jag ska söka, och det lär vara ganska många sökanden.. Så lite hjälp hade varit grymt! :)


Kommentarer
Postat av: ellen

haha, ja! varför står det ens? jag önskade inte delstat, bara region, men jag har fått veta att jag hamnar i östra regionen iallafall! :)

2011-02-27 @ 01:14:27
URL: http://ellleneklof.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hej! Jag åker också som utbytesstudent till USA nu i sommar, länka varandra? :)

2011-02-27 @ 13:07:07
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0