bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Uniform

Hey! Hade en riktigt bra skoldag idag! Har varit nära att svimma av värmen de senaste dagarna, och efter lunch idag snurrade det värre än någonsin i huvudet. Förmodligen bidrar det faktum att jag äter frukost 6 am och inte lunch förrän efter 12 pm... Efter skolan skulle jag ut på äventyr med Sarah och Callie, men vi fick gäster över på middag, så jag har bara varit hemma. Imorgon har jag 2 prov, kanske en football game att gå på och en helg att se fram emot.

Men innan dess ska ni få det ni väntat på: En bild på min "uniform". (För er nya: Bara pikétröjor (svart, vit, röd, blå), skjorta (vit, blå), beige eller navy byxor (inte för långa, inte för korta), skärp, tröjan tucked in i byxorna, name tag på. Dvs inte jeans, tshirt, linne, mönster osv). Det är inte så hemskt som jag trodde, och det går faktiskt att se okej ut även om man följer reglerna. Nu är det way past my bedtime! Natti!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Har en liten fråga till dig :)

Gjorde du något delstatsval, och vilka i så fall?

Jättebra blogg, och ha ett toppenår i Louisiana!

Kram

2011-08-19 @ 17:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0