bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Parkway High School

Godmorgon! Jag var precis på mitt high school och registrerade mig, valde kurser och fick en liten rundtur. Skolan är jättefin och personalen var trevlig, så det blir nog riktigt bra. Valde mest Samhäll-/psykologiliknande kurser, trots att de tyckte att jag skulle välja Math och Science... Vi kom i alla fall hem för en liten stund sen och har ingenting speciellt att göra idag, skönt!

Filmen igår var förresten grym! Vi råkade komma in på Imax 3D istället för vanlig bio, och det var hur bra som helst. Hade dock lust att springa ut ur bion när de skulle döda Harry Potter, det vore liksom som att döda Pippi Långstrump efter att hon seglat över de 7 haven... Men det slutade ju bra, så jag är nöjd. Om en liten stund ska vi ut och äta lunch, men först ska jag nog hoppa in i duschen. Ciao!


New York City.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0