bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Estados Unidos

Hola! Jag började i Spanska 1 idag! Intresset var galet när de fick veta att jag var från Sverige... De flesta vill höra mig prata svenska, men nu blev det danska, norska och polska också, haha. Jag har fått massor av läxor i 2 av mina klasser idag, och en av läxorna som ska in imorgon kan jag inte göra.. Bra start på året!

Värmen har börjat ta på krafterna också, igår hade jag huvudvärk hela dagen och förstod inte riktigt varför. Idag efter skolan, när jag hade åkt tillbaks för att måla skyltar inför South Bossier Spirit Night som är imorgon, svimmade jag nästan av värmen. Men det botade jag med en enorm Oreo Blast glass/milkshake från Sonic på vägen hem. Heaven. Jag har sovit någon timme sen jag kom hem från skolan, och skypat lite med min fina mamma. Nu är klockan 10, och ska jag vakna imorgon bör jag nog lägga mig nu. Godnatt!


Jag är så himla dålig på att ta bilder här, men som tur är har jag fortfarande en del från New York... Imorgon ska jag ta med kameran till vår spirit night på fotbollsstadion, jag kanske smyger upp kameran och tar en bild på skolan med, när sheriffen och poliserna (japp, galen säkerhet!) inte tittar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0