bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Beatles

Helvete vad jobbigt det kommer bli att lämna hela min verklighet bakom mig. Att säga hejdå. Jag insåg precis att jag faktiskt ska vara borta härifrån i 10 månader, gick ut i byn och insåg att detta varit mitt liv i 17 år. Och nu börjar något helt nytt. Sen grät jag också, såklart.

Och imorgon har jag tusen saker att göra. Vänner att säga hejdå till, saker att köpa och papper att skriva ut, scanna in och ladda upp. Och packa! Gärna hinna med lite mentalt också. För nu är det snart bara ett dygn kvar tills jag är påväg till flygplatsen! Ett dygn tills jag ska flyga hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Camilla!! Det kommer att bli hur bra som helst och jag hoppas att allt blir fantastiskt!! Kram

2011-08-01 @ 13:44:19
Postat av: isabel

fin blogg :D

2011-08-01 @ 13:55:33
URL: http://isabelmcloughlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra?:D

2011-08-01 @ 14:10:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0