bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Wait for the Summer

02:08 och jag blev precis färdig med min geografiuppsats! Tur att jag tog en ganska lång powernap innan, annars hade jag aldrig orkat. I alla fall! Jag skickade vänförfrågningar till min värdpappa och hans systerdotter eller något sånt, som tydligen går på min skola och jättegärna ville svara om jag hade några frågor. Pappan skrev ett meddelande, och jag förstår fortfarande ingenting... Han skrev att det var jätteviktigt att jag tänkte igenom detta noga innan jag bestämde mig för att acceptera dem som värdfamilj, precis som mamman. Jag trodde inte jag behövde acceptera dem? Jag har väl inget val, eller? Men pappan har ganska bra musiksmak, och verkar hur snäll som helst. Och han skrev att jag inte behövde oroa mig om att behöva vara barnvakt åt någon. Har han läst och översatt min blogg eller? Haha, let's hope not. I alla fall så verkar skolan ganska bra, och att behöva klä mig i beige byxor under ett år är väl inte det värsta som kan hända liksom. Men jag får nog ringa Explorius, så att jag förstår vad det är som gäller, för just nu är jag heeelt lost. Fast det kan ju bero på att klockan är ganska mycket. Jag ska upp om 4 timmar... Skönt att vara tidsoptimist! Godnatt, eller godmorgon :)


Vatikanstaten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ordnar sig säkert ska du se! Ha en fin kväll!

2011-04-16 @ 19:36:03
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0