bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

The glow

Det är alldeles för fint väder för att jag ska sitta och oroa mig om min värdfamilj är perfekt
för mig eller inte, så det tänker jag inte göra. Jag accepterade mamman på facebook igår,
och vi skrev lite grann. Nu väntar jag bara på deras profil, förstår inte vart den tar vägen?
Men jag har för mycket annat att tänka på, imorse fick jag till exempel veta att vi ska börja
med våra dyklektioner imorgon kväll, och vi ska då ha ett prov på de första 70 sidorna.
Skönt att veta lite innan, haha... Mina böcker är inte ens här hemma. Allt är ganska mycket
som vanligt alltså! Nu ska jag äta en pannkaka och sätta frimärken på ett brev. Festligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0